torstai 12. heinäkuuta 2018

Mitä sinä teet yksin kotona?

Mitä sitä tekee kun on yksin kotona?







Pääsen(tai joudun) hyvin harvoin olemaan yksin.  Lapset on käytännössä koko ajan kotona, jos minulla ei ole jotain työmenoa niin olen heidän kanssaan. Sellaista aikaa, että olisin kotona yksin, on todella vähän. 

Mutta joskus tarjoutuu hetkiä, jolloin sitä on omassa kotonaan ihan yksin.

Mitä minä silloin teen? 

Makaan olohuoneen lattialla, katson Frendejä äänettömällä ja luukutan samalla musiikkia. Aika usein Curea tai Depeche Modea.

Syön meetwurstia ja irtokarkkeja suoraan paketista. 

Päätän käydä läpi kirjahyllyn ja unohdun lukemaan jotain kirjaa monta tuntia. 

Teen maanisesti töitä. 

Selaan tennareita nettikaupasta samalla kun katson kauhuleffaa  (rakastan tennarikauppojen selaamista netistä ja minulla pitää olla oheistekemistä kun katson kauhua, muuten pelkään liikaa).  

Syön litran jäätelöä yksin. Yleensä Ainon suklaajädeä.

Saan yhtäkkiä ruokakuvausispiraation, keksin uuden ruuan jääkaapin jämistä ja kuvaan ja syön sen.

Kokeilen motivaatiofarkkuja (toivottavasti tiedätte mitkä ovat motivaatiofarkut). 

Nyin päiväpeittoa. 

Huomaan, että jalat ovat kuivat ja rasvaan ne niin paksusti, etten voi liikkua kun ne tahraavat. 

Selaan kaikkia blogeja, joita ennen luin ja huomaan miten blogit ovat minulle jo mennyttä elämää paria poikkeusta lukuunottamatta. 

Kuuntelen täysiä Kaverin puolesta kyselen podcastia (joka sisältää matskua, mitä ei voi skidien edessä kuunnella) samalla kun katselen voisinko myydä jotain Facen kierrätysryhmissä. 

Makaan ja tuijotan jotain yhdentekevää leffaa.

Nautin kun on ihan hiljaista. 

Puhun itsekseni. 

Teen listoja tekemättömistä asioista, myös yksityiselämän puolella. Päätän tehdä enemmän kaikenlaista oman hyvinvointini eteen ( joogaa jne. Ei sit kuitenkaan tapahdu). 

Katselen säätiedotusta puhelimesta(tiedän, sairasta).

Juon litroittain kahvia.

Mietin mihin voisi matkustaa ja googlailen hotelleja. 

Vaihdan mielessäni väikkäriaihetta tuhat kertaa.

Teen listoja miten liikun enemmän. 

Olen onnellinen kun kukaan ei puhu minulle. 

Suunnittelen täysin epärealistista tulevaisuutta.

Nypin kasveja, harmaita hiuksia ja yksittäisiä säärikarvoja.

Syön kynsiä.

Kuuntelen repeatilla ysärirappia. Varsinkin unkarilaista.

Googlaan asuinpaikkojeni vanhoja kuvia (Töölö, Eira, Punavuori, Munkkisaari). 



Tätä kaikkea minä teen yksin kotona.  

Mitä sinä teet yksin kotona?

Ps. Uusi sohva. Rakastan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti