torstai 16. elokuuta 2018

Kiitos taas Flow, lempifestarini!


Ehdoton lempifestivaalini on Helsingin Suvilahden Flow Festival.  Tänäkin vuonna tämä festari oli ihan huippu.



Mulla oli paljettipaita :) 


En jaksa sen enempää musiikista kirjoittaa, sitä kun on hehkutettu ja haukuttu. Mutta Paperi T:llä on musan lisäksi ihana tukka.







Aluksi satoi, jolloin jouduin pukemaan sadetakin päälle ja näyttämään barbapapalta.


Festareiden paras annos oli tämä; kanavohveli. OMG. Munchies by Matti Jämsen.




Meille tarjottiin terävät Oulusta.


Ilmaisen festariveden sai maustaa itse.


Grizzly Bear ihastutti minua, mutta nuoriso vaan meikkasi...


Mahtava Iittalan Glow-bar. Miten ne sai noi juomat hehkumaan erivärisinä?

Vietämme kaksi päivää aina festareilla aikuisseurassa, tanssimme, juomme, syömme ja hengailemme musiikin tahtiin. Viimeinen päivä on sitten se lapsipäivä. 


Perhepäivänä kokoonpanomme oli tämä.




Social Jointin burgeri oli festareiden toinen törkeän hyvä safka.



Lempipaikkani aina Flowssa on Backyard. Siellä voi niin nostaa polvea kuin hengata skididiskossa.


- Lapset, mama aikoo nyt tanssia!
- Mama, sit me ei tunneta sua!





Seppeleet, kukkalaitteet, glitteri ja vyölaukut olivat kova sana. Itselläni ei ollut mitään näistä...






Flow ja elokuun illat ovat yhdistelmä, jota rakastan. Lisäksi minulla on vakioseurueeni, ihana Katri, Nella ja Sofia(tyyppeineen) joiden kanssa festari on aina yhtä hauska.  Flow-festareilla on myös jotenkin maaginen tunnelma, en osaa selittää sitä kunnolla, mutta se on niin positiivisen kaupunkilainen, kuin voi olla. Ja minä kun olen todella helsinkiläinen henkeen ja vereen, niin rakastan tätä tunnelmaa.

Olen ollut Flowssa niin kauan etten edes muista ja tyttäreni on ollut joka vuonna syntymästään lähtien. Poikani on meinannut syntyäkin sinne. 

Aina ei ole muistettu kuvata, mutta blogista löytyvät ainakin raportit festareilta vuodelta 2011,  2012, 2013,   2014,  ja 2017.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti