torstai 31. toukokuuta 2018

Iik, en olisi ikinä tätä uskonut!

Jos joku olisi minulle vuonna 2011 kun aloitin tämän ruokablogin sanonut, että täällä on joskus minusta puolialastomia kuvia, niin olisin vaan nauranut ja sanonut että ei ikinä. Mutta ei pitäisi ikinä sanoa ei ikinä. Koska tässä postauksessa niitä on.

Minulle vartalo on ollut aikaisemmin problemaattinen. Olen aina halunnut olla laiha mutta olen liian mukavuudenhaluinen ja laiska että tekisin sille mitään. En ole mitenkään todella XL-kokoinen, mutta pyöreämpi kuin mikä nykyinen(edelleen aika tiukka)kauneusihanne on. Veikkaisin, että suurin osa suomalaisista naisista on kuin minä. Ei XL, ei mallikokoa, vaan jotain siitä väliltä. Ja kaikki haluavat olla noin 5 kiloa pienempiä.

Olen myös aina halunnut olla vartaloltani eri mallinen kuin olen.  Lyhyt, isorintainen, hieman pyöreä minäni on halunnut olla pitkäsäärinen ja pienirintainen. Niitä ominaisuuksia en kyllä saa, vaikka laihtuisin kuinka.

Olen ollut tästä vielä 10 kiloa isompi ja toisaalta 20 kiloa pienempi. Olen ollut tyytyväisempi omaan vartalooni välillä isompana ja hävennyt sitä enemmän pienempänä, joka on hassua.  Olen ollut  kuvattavana useasti, esiinnyn paljon niin videolla kuin muutenkin, joten minusta on paljon materiaalia, jossa näytän hyvältä ja todella paljon matskua, jossa näytän kauhealta. Molemmat ovat vähän valhetta, oikeasti näytän joltain niiden väliltä.

Synnytysten jälkeen olen ollut pääosin tyytyväinen vartalooni ja viimeisten parin vuoden aikana en ole ajatellut oikestaan enää asiaa ollenkaan. Olen viihtynyt bikineissä ja lyhyissä mekoissa, farkkushortseissa kaikenkokoisena. Silti näidenkin kuvien julkaisu vaatii minulta kyllä vähän rohkeutta ja pari kertaa ajattelin, ennen kuin tämän tein. Mutta kun ihana ystäväni Elsa on puhunut paljon kehopositiivisuuden puolesta, mainonnasta ja näyttänyt upeaa esimerkkiä, niin päätin että antaa mennä.








Elsan kanssa puhumme paljon tästä aiheesta ja siksi teimme aiheesta podcastinkin Radio Helsingin sivuille Elsan ja Anikon Kupla. 

Kuuntele siis Kesäkunto- spessu! 


Ja lopuksi bikinimenovinkki: Elsa järjestää kaverinsa kanssa 17.6. klo 12-15 Joka Kropan Rantapäivän Vuosaaren Aurinkolahdessa. Sinne vaan kaikki!

3 kommenttia: